MICROSOFT 365 - PRZEGLĄD NARZĘDZI (OUTLOOK, TEAMS, ONEDRIVE, FORMS, ONENOTE, SHAREPOINT)

Opis szkolenia

Szkolenie skierowane do użytkowników biurowych zaczynających lub chcących ugruntować wiedzę z zakresu O365. Na szkoleniu uzyskasz informacje w jaki sposób korzystać z funkcjonalności Office 365 w tym: MS Outlook, SharePoint Online, OneDrive dla firm, OneNote, Planner, Teams

Plan szkolenia

Ramowy program szkolenia ( dostosowywany przed szkoleniem do potrzeb uczestników)

  1. Wprowadzenie do Office 365
    • Sposoby logowania.
    • Dostępne aplikacje.
  2. Outlook Exchange
    • Ustawianie automatycznych odpowiedzi.
    • Reguły skrzynki odbiorczej.
    • Ustawianie UDW DW (ustawianie odpowiedzi).
    • Biała i czarna lista – blokowanie lub odblokowywanie adresatów.
    • Dołączanie konta zewnętrznego.
    • Nadawanie uprawnień do swojej skrzynki pocztowej.
    • Dodawanie skrzynek współdzielonych do widoku.
    • Tworzenie wiadomości ze skrzynki współdzielonej w Outlook Online.
  3. SharePoint Online.
    • SharePoint Online – wstępne informacje.
    • Praca w witrynie.
    • Tworzenie i praca z biblioteką dokumentów oraz listą.
    • Współpraca z plikami w czasie rzeczywistym.
    • Wersjonowanie danych.
    • Eksport danych do Microsoft Office Excel bezpośrednio z SharePoint.
  4. OneDrive dla Firm.
    • Do czego służy OneDrive?
    • Przekazywanie plików do OneDrive.
    • Automatyczne synchronizowanie danych z komputerem.
    • Udostępnianie zawartości.
  5. OneNote
    • Tworzenie notatek.
    • Współpraca wielu osób na notatniku.
    • Udostępnianie informacji i eksportowanie notatek.
  6. Planner
    • Tworzenie zadań.
    • Raportowanie i koordynacja pracy.
  7. Teams
    • Tworzenie grup do współpracy zespołowej.
    • Współpraca wielu osób w jednej grupie.
    • Udostępnianie informacji i eksportowanie notatek.
    • Szybkie wiadomości.
    • Połączenia audio.
    • Połączenia wideo.
    • Udostępnianie: plików, pulpitu (pokaz, przekazywanie kontroli uczestnikom spotkania), wybranego, uruchomionego programu, prezentacji PowerPoint.
  8. Forms – tworzenie formularzy online

Uzyskane umiejętności i czas trwania

Czas trwania szkolenia:

2 dni (2 x 8 godzin, 8:00-16:00)

Pozyskane umiejętności:

  • Obsługa Office 365: logowanie, nawigacja, dostępne aplikacje.
  • Zarządzanie pocztą w Outlooku: automatyczne odpowiedzi, reguły, współdzielenie skrzynek.
  • Praca w SharePoint i OneDrive: współdzielenie plików, wersjonowanie, synchronizacja.
  • Współpraca zespołowa: korzystanie z OneNote, Planner i Teams do zarządzania zadaniami, notatkami, spotkaniami i komunikacją.
  • Tworzenie formularzy online w Microsoft Forms.

Zapytaj o szczegóły szkolenia

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Wyrażenie zgody
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach handlowych i marketingowych przez EduPartner Renata Kopjas oraz oświadczam, że zapoznałem się z polityką prywatności.
Szkolenia dla każdego

Dołącz do nas i podnieś swoje kompetencje z MS Office!

Jeśli chcesz zwiększyć swoją efektywność i zdobyć konkretne, praktyczne umiejętności, które będą wspierać Twój rozwój zawodowy, nasze szkolenia są idealnym rozwiązaniem. Zapraszamy do kontaktu – z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania, doradzimy w wyborze odpowiedniego kursu i pomożemy Ci odkryć pełny potencjał, jaki daje praca z pakietem MS Office.

+48 602 317 369
biuro@edupartner.pl

Liczby mówią za siebie

Lat doświadczenia
+ 1
Uczestników
+ 1 K
Szkoleń
+ 1
Zadowolenia
1 %
Call Now Button