MS Excel – Szkolenie dla działu HR "Efektywne zarządzanie danymi"

Plan szkolenia

  1. Wstęp – zastosowanie MS Excela w dziale HR
  2. Przygotowanie danych
    • Jak przygotować dane do analizy?
    • Konwersja tekstu na liczby
    • Podział tekst na kolumny
    • Usuwanie duplikatów
  3. Poprawność danych
    • Tworzenie reguł poprawności danych
      • Listy rozwijane
      • Poprawność daty i czasu
    • Niestandardowe reguły bazujące na formułach
  4. Sortowanie i filtrowanie danych
    • Filtrowanie podstawowe
    • Filtrowanie zaawansowane
    • Praca z dużą ilością danych
  5. Nazwane zakresy
    • Menadżer nazw
    • Tworzenie nazw z zaznaczenia
    • Wykorzystanie w funkcjach nazwanych zakresów
  6. Funkcje
    • JEŻELI, JEŻELI.BŁĄD
    • SUMA, ŚREDNIA, MIN, MAX,
    • JEŻELI, SUMA.JEŻELI, JEŻELI
    • PIONOWO
  7. Formatowanie warunkowe
    • Reguły wyróżniania komórek
    • Reguły pierwszych ostatnich
    • Wykorzystanie reguł w grafiku pracy
  8. Tabele przestawne
    • Czym są tabele przestawne?
    • 4 zasady przygotowania danych do analizy
    • Tworzenia tabel przestawnych
    • Filtrowanie danych
    • Grupowanie danych tekstowych i daty
  9. Ochrona arkusza i skoroszytu
    • Ochrona arkusza i pojedynczych komórek
    • Ochrona skoroszytu
    • Szyfrowanie dokumentu
    • Metadane
  10. Praktyczne przykłady wykorzystania funkcji i narzędzi MS EXCEL
    • Wyliczanie premii i dodatków
    • Liczenie czasu pracy i dni roboczych
    • Tworzenie harmonogramu pracy
    • Konsolidacja list pracowników z różnych arkuszy
    • Tworzenie wyszukiwarek danych poprzez formanty formularza
    • Analiza kosztów zatrudnienia

Uzyskane umiejętności i czas trwania

Czas trwania szkolenia:

2 dni (2 x 8 godzin, 8:00-16:00)

Uzyskane umiejętności podczas szkolenia:

  • Zastosowanie MS Excel w dziale HR, w tym przygotowanie danych i ich analiza.
  • Tworzenie reguł poprawności danych, list rozwijanych i niestandardowych reguł na podstawie formuł.
  • Praca z dużymi zestawami danych, w tym filtrowanie podstawowe i zaawansowane oraz sortowanie.
  • Wykorzystanie nazwanych zakresów, tworzenie i zarządzanie nimi oraz ich zastosowanie w funkcjach.
  • Tworzenie i analiza tabel przestawnych, ochrony arkusza, skoroszytu oraz praktyczne przykłady wykorzystania narzędzi Excel w HR, takie jak wyliczanie premii i tworzenie harmonogramu pracy.
 
 
 

Zapytaj o szczegóły szkolenia

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Wyrażenie zgody
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach handlowych i marketingowych przez EduPartner Renata Kopjas oraz oświadczam, że zapoznałem się z polityką prywatności.
Szkolenia dla każdego

Dołącz do nas i podnieś swoje kompetencje z MS Office!

Jeśli chcesz zwiększyć swoją efektywność i zdobyć konkretne, praktyczne umiejętności, które będą wspierać Twój rozwój zawodowy, nasze szkolenia są idealnym rozwiązaniem. Zapraszamy do kontaktu – z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania, doradzimy w wyborze odpowiedniego kursu i pomożemy Ci odkryć pełny potencjał, jaki daje praca z pakietem MS Office.

+48 602 317 369
biuro@edupartner.pl

Liczby mówią za siebie

Lat doświadczenia
+ 1
Uczestników
+ 1 K
Szkoleń
+ 1
Zadowolenia
1 %
Call Now Button